четвер, 7 квітня 2016 р.

Мудра книга здоров’я

Що ми знаємо про гомеопатію? Про неї сперечаються, нерідко її лають. Звичайно, лають  тим сильніш, чим менш знають. Урок здоров’я «Крок за кроком до здоров’я» за участю  лікаря - гомеопата  Інни Лісової дав можливість зрозуміти, які бувають гомеопатичні ліки, про індивідуальну чутливість та вибір методу лікування, про можливість використання малих доз лікарських речовин, про значення спостережливості та хворого в процесі зцілення.
         Здоров’я – це джерело радості, щасливого і повноцінного життя. Немає ціни здоров’ю.  Тому про здоров’я написано і видано багато різноманітних книг і матеріалів, які пропонуєвиставка – порада «Бути здоровим – престижно», організована в читальній залі.
         В Інтернет – центрі пройшов  мультимедійний урок-застереження « 14 фактів про здоров`я людини та стимул до здорового способу життя».
Запрошуємо до перегляду.

Немає коментарів:

Дописати коментар