субота, 8 вересня 2012 р.

Здоров’я – мудрих гонорар


      Людина початку XXI століття особлива, бо живе в екстремальних умовах, дихає забрудненим повітрям, п'є воду, на яку страшно навіть дивитись, майже не звертає уваги на своє здоров'я, палить, вживає алкоголь. 
Але її ресурси не можуть бути невичерпними. Ми беремося за розум тільки тоді, коли вже відчуваємо, що далітак тривати не може. Недарма кажуть:
«Тільки тоді ціну здоров'ю взнаєш, як його втратиш». 
Інтернет - центр пропонує віртуальні подорожі «Здоров’я – мудрих гонорар».
-                       be-health.infoindex-ukr.htm Здоровий спосіб життя Про основні принципи і правила здорового способу життя, дотримуючись яких можна попередити виникнення багатьох недуг, викликаних різними причинами: негативним впливом навколишнього середовища, власним способом життя, шкідливими звичками та іншими внутрішніми і зовнішніми чинниками.
-                       harbor.ru  Гавань краси і здоров'я Зайва вага і боротьба з нею: дієти, системи харчування, фітнес, спорт, препарати для зниження ваги, корекція фігури. Форуми: щоденник пан і , яка худне та інші.
-                       sportzal.com Матеріали про фізичне і психічне здоров'я людини. Статті про продукти, дієти, харчування, домашні тренування, фітнес, відпочинок, масаж, фітотерапію, спортивну фармокологію
-                       100let.com.ua Клуб здоровья и долголетия Сайт про здоровий спосіб життя і довголіття. Як дожити до 100 років.
                            
       


Немає коментарів:

Дописати коментар