пʼятниця, 6 квітня 2012 р.

День Інформації «Як бути здоровим».


В Хмільницькый районні бібліотеці пройшов День Інформації «Як бути здоровим» - загострити і зосередити нашу з Вами увагу, як не втратити своє здоров’я та зберегти його з консультантом фірми МП                                    «Здоров’я» Анатолійом  Івановичом.
Здоров'я - найбільший дар природи. Людина отримала від природи надзвичайно досконалий організм прекрасної форми, з універсальною стійкістю до труднощів життя - холоду і спеки, ран і отрут, страхів і нервових потрясінь, голоду та захворювань. На жаль, не всі однаково наділені даром здоров'я. З роками здоров'я все слабше, а хвороб стає все більше. Кожна людина являє собою єдність двох протилежностей - здоров'я і захворювання. Абсолютно здорових людей дуже мало, більшість перебуває в так званому третьому стані - проміжному між здоров'ям та захворюванням.
Що ж потрібно робити, аби не помилитися у виборі сучасних цілителів нашого з Вами власного здоров’я?  Щоб користуватися насправді цінними винаходами та природними засобами заради здоров’я? Інтернет – центр представив віртуальні подорожі «Здоров’я без ліків» та  «В світі здоров’я».


Немає коментарів:

Дописати коментар